Football

Tarikh jadual EPL 2016/17 telah diumumkan!

Sudahkah anda bersedia untuk menyaksikan pertembungan Jose Mourinho dan Pep Guardiola dalam derby Manchester musim depan? Bagaimana pula dengan nasib Leicester City? Mampukah mereka mengekalkan gelaran juara mereka? Adakah Chelsea di bawah kendalian Antonio Conte mampu bangkit semula? Bagaimana pula dengan Liverpool di bawah kendalian Klopp? Mungkinkah mereka akan kembali bersaing untuk gelaran juara Liga Perdana?

Semuanya akan terjawab pada hari Rabu, 15 Jun ini apabila jadual perlawanan Liga Perdana 2016/17 yang rasmi dikeluarkan.

Namun, kami di sini kami berikan kepada anda jadual tidak rasmi (tertakluk pada perubahan) untuk Liga Perdana Inggeris musim 2016/17.

Antara boleh periksa jadual perlawanan pasukan kegemaran anda bagi musim hadapan juga perlawanan menarik yang bakal berlangsung!

Musim akan bermula pada 13 Ogos 2016 dan akan berakhir pada 21 Mei 2017. Mungkinkah kita akan melihat juara baru yang menjulang piala musim hadapan? Siapa anda rasa mempunyai potensi bergelar juara? Manchester United? Manchester City? Arsenal? Liverpool? Atau mungkin pasukan seperti West Ham dan Bournemouth mampu mencipta kejutan seperti Leicester City musim lepas?

IMG_6561 IMG_6562 IMG_6563

Other posts by