Football, MMA

Cristiano Ronaldo bersemuka dengan peninju UFC Conor McGregor di Vegas

Bintang Portugal dan Real Madrid, Cristiano Ronaldo mengambil masa dari percutian pasca Euro 2016 untuk singgagh ke gym di Las Vegas, bagi bertemu peninju UFC Conor McGregor pada hari Ahad.

McGregor yang akan kembali ke gelanggang octagon di UFC 202 tidak lama lagi, di mana dia akan mendapat peluang untuk membalas dendam ke atas Nate Diaz.

Screen Shot 2016-07-26 at 7.39.58 AM
Photo credit: Akaun Instagram Cristiano Ronaldo

Ronaldo yang bersahabat baik dengan pelatih McGregor, John Kavanagh, melawat kem latihan McGregor dan menjejakkan kaki ke dalam oktagon untuk bergambar bersama bintang UFC itu sebelum memuat naik ke akaun instagramnya.

Peninju Ireland itu juga berkongsi gambar tersebut di laman sosialnya dengan ayatL “Sahabatku Ronaldo singgah ke Gym hari ini! Dia sangat hebat. Terima kasih @Cristiano, saya menghormati awak! Saya akan menanti awak untuk kedudukan nomnbor 1 Forbers tahun depan.”

Segar dari kejuaraan Euro 2016, Ronaldo menikmati percutiannya di Vegas, dan dilihat berhibur di konsert Jennifer Lopez yang berlangsung di Planet Hollywood. Sudah semestinya di tempat duduk paling hadapan untuk bintang bola sepak itu.

Other posts by